نقشه یو تی ام | جانمایی پلاک ثبتی | گروه نقشه برداری رادیان

تهیه نقشه یو تی ام | جانمایی پلاک ثبتی | تهیه نقشه 1/2000 | تفکیک زمین | نقشه شمیم | ماده 147

نقشه یو تی ام | جانمایی پلاک ثبتی | گروه نقشه برداری رادیان

تهیه نقشه یو تی ام | جانمایی پلاک ثبتی | تهیه نقشه 1/2000 | تفکیک زمین | نقشه شمیم | ماده 147

نقشه یو تی ام | جانمایی پلاک ثبتی | گروه نقشه برداری رادیان
گروه نقشه برداری (رادیان نقشه) آماده همکاری جهت انجام کلیه امور ثبتی و نقشه برداری


شماره تماس: 09194187659

ایمیل: radianmap@gmail.com



شرح کامل خدمات نقشه برداری گروه رادیان نقشه توسط پیشرفته ترین تجهیزات نقشه برداری:

" ارائه نقشه های ثبتی ممهور به مهر کارشناس رسمی دادگستری رشته امور ثبتی "

_تهیه نقشه UTM جهت املاک قولنامه ای و سند مشاعی(ماده 147)
_تهیه نقشه UTM جهت تک برگی کردن سند املاک دارای سند
_جانمایی اسنادی که حدود دقیق ملک آن ها مشخص نیست؛ به همراه تاییدیه های لازم
_بررسی و تهیه نقشه های ثبتی مورد نیاز شهرداری ها ، ادارات ثبت ، …
_جانمایی پلاکهای ثبتی و بررسی تداخل با املاک مجاور
_بررسی و تعیین متراژ دقیق املاک با دوربینهای نقشه برداری
_بررسی طرح تفصیلی ملک
_تفسیر عکس هوایی املاک و اراضی
_جانمایی پلاکهای ثبتی روی عکس هوایی
_تهیه نقشه ۱/۲۰۰۰ پلاک ثبتی
_تهیه نقشه های بلوکی و کادر
_برداشت و تهیه نقشه عرصه و اعیان
طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۵۱ ب.ظ

جانمایی پلاک ثبتی و تهیه نقشه یو تی ام

جانمایی پلاک ثبتی چیست؟

جانمایی پلاک ثبتی یک نقشه یو تی ام از حدود اربعه سند است که موقعیت جغرافیایی ملک طبق سوابق ثبتی را مشخص می کند. تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی می بایست توسط کارشناس رسمی دادگستری در امور ثبتی و نقشه برداری تهیه و ترسیم شود. دقت در تهیه نقشه جانمایی پلاک ثبتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

نقشه یو تی ام

 

جانمایی پلاک ثبتی در واقع به مجموعه عملیات ثبتی و نقشه برداری گفته می شود که مکان ملک طبق سند را در وضع اولیه ملک ( نقشه تفکیکی اولیه ) مشخص می کند. در واقع جانمایی پلاک ثبتی طبق پلاک ثبتی سند و مشخصات حدود اربعه درج شده در سند انجام می شود.

یکی از کاربرد های مهم نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی جهت مشخص کردن مکان املاکی است که مالک ان ملک سندی در دست دارد و از مکان ملک اطلاعی ندارد. در این مواقع با مراجع به کارشناس رسمی دادگستری می توان نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی ملک را تهیه کرد.

پس از تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی می توان مختصات گوشه های ملک مورد نظر را توسط گیرنده مولتی فرکانس شمیم ( جی پی اس شمیم ) روی زمین مشخص و میخ کوبی کرد.

توجه داشته باشید سند های قدیمی ( شاهنشاهی ) هنوز قابلیت جانمایی روی نقشه 1/2000 و مشخص کردن مکان ملک را دارند. بسیاری از مالکین به دلیل حدی به حدی بودن این اسناد امیدی به مشخص شدن این دسته از سند های مجهول المکان را ندارد.

در بسیاری از موارد مالکینی به کارشناس رسمی نقشه برداری مراجعه کرده اند و پس از طی شدن پروسه جانمایی پلاک ثبتی ملک آنها در مکانی با ارزش ریالی بسیار بالایی قرار گرفته که خود مالک یا نماینده ورثه باور نداشتند.

 

جانمایی پلاک ثبتی چگونه انجام می شود؟

 

جانمایی پلاک ثبتی

 

جانمایی پلاک ثبتی پروسه ای است که با ترکیب نقشه های تفکیکی قدیمی و ژئورفرنس کردن آنها و پیاده سازی حدود سند روی آن نقشه ها بدست می آید. در واقع فرایند جانمایی سند ترکیب یک سری امور مهندسی نقشه برداری و امور حقوقی - ثبتی می باشد.

جهت تهیه نقشه جانمایی پلاک ثبتی می بایست تیم کارشناسی کپی سند ملک مورد تعرفه را در دست داشته باشند. پس از دریافت سند ملک مورد نظر در ابتدای امر می بایست قابلیت جانمایی داشتن یا نداشتن ملک بررسی شود.

املاکی که هیچ گونه سابقه ثبتی از آنها وجود نداشته باشد طبعا قابلیت جانمایی ندارد اما بر عکس این موضوع در صورتی که سوابق ثبتی ملک از جمله نقشه های ثبتی در دسترس باشند می توان جانمایی پلاک ثبتی را انجام داد.

در پروسه جانمایی پلاک ثبتی کارشناس رسمی امور ثبتی می تواند به ادارات ثبت مراجعه کرده و با مطالعه پرونده ثبتی ملک مورد نظر و پلاکهای ثبتی مجاور اطلاعات حقوقی و نقشه های تفکیکی مربوط به پلاک ثبتی مورد نظر را تهیه کند.

پس از تهیه نقشه تفکیکی می بایست حدود اربعه سند را که حدی به حدی است را روی نقشه تفکیکی ترسیم کند. پس از ترسیم می بایست نقشه را به صورت ژئورفرنس در مختصات یو تی ام قرار داد.

در انتها پس از مشخص شدن مختصات گوشه های ملک و حدود اربعه ترسیم شده در سیستم مختصات یو تی ام حال نقشه جانمایی پلاک ثبتی را می بایست روی نقشه 1/2000 منطقه و عکس هوایی جانمایی کرد.

پس از تهیه پکیج کامل جانمایی پلاک ثبتی نقشه تهیه شده ممهور به مهر کارشناس رسمی دادگستری رشته امور ثبتی می شود. توسط این نقشه می توان اقدام به دریافت سند تک برگ برای ملک مورد تعرفه را شروع کرد.

 

نقشه یو تی ام چیست؟

 

 

نقشه یو تی ام که امروزه جهت انجام امور ثبتی و ملکی در بسیاری از ارگان ها مورد استفاده قرار می گیرد در واقع برداشت ( نقشه برداری ) وضع موجود ملک در سیستم مختصات یو تی ام می باشد.

حدود اربعه وضع موود ملک توسط دوربین نقشه برداری و جی پی اس برداشت شده و در سیستم مختصات یو تی ام ترسیم می شود. پس از جانمایی نقشه یو تی ام روی نقشه هوایی و ترسیم کادر بندی های مورد نظر با فرمت مورد نظر ارگان های مختلف ارائه می شود.

توجه داشته باشید نقشه یو تی ام حتما می بایست ممهور به مهر کارشناس رسمی دادگستری باشد که مورد تایید ارگان هایی همچون شهرداری ، اداره ثبت و ... قرار بگیرد. تهیه نقشه یو تی ام می بایست توسط تجهیزات نقشه برداری انجام شود. حدود اربعه ملک شامل طول ها و زوایا می بایست با دقت در حد سانتی متر برداشت شود. در برداشت موقعیت ملک توسط جی پی اس جهت تهیه نقشه یو تی ام نیز می بایست به دقت در حد سانتی متر رسید.

در تهیه نقشه UTM دو فاکتور بسیار حائز اهمیت است، یک مساحی ملک که توسط توتال استیش برداشت می شود یکی دیگر مختصات یو تی ام ملک که توسط جی پی اس شمیم برداشت می شود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۰۰ ، ۲۱:۵۱
شماره تماس کارشناس رادیان نقشه 09194187659

جانمایی پلاک ثبتی چگونه انجام می شود؟

جانمایی پلاک ثبتی تعیین موقعیت دقیق ملک بر روی نقشه های ثبتی و عکس های هوایی – نقشه های هوایی مقیاس یک دوهزارم و یک بیست و پنج هزارم املاک در سنوات گذشته می باشد.

با تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی توسط کارشناس رسمی نقشه برداری، موقعیت مکانی ملک روی نقشه هوایی و در محل میخ کوبی می شود.

 

نمونه نقشه یو تی ام پلاک ثبتی 78 کمرد

 

جانمایی پلاک ثبتی(مکان یابی محل ملک روی نقشه و مشخص کردن روی زمین) پروسه ای پیچیده می باشد که نیازمند دسترسی به نقشه های ثبتی و تسط به امور کارتوگرافی است.

انجام تک به تک مراحل جانمایی پلاک ثبتی می بایست بسیار دقیق انجام شود زیرا انجام دقیق مراحل جانمایی پلاک ثبتی یه یک نقشه یو تی ام ختم می شود که به واسطه آن نقشه باید مکان ملک طبق سند را روی زمین میخ کوبی کرد همچنین در صورتی که جانمایی و میخ کوبی موقعیت جانمایی پلاک زمین روی زمین درست انجام نشود ممکن است در آینده مشکل و تداخلی با همسایگان پیش بیاید که این امر خسارات مالی را به بار می آورد. جانمایی سند می بایست توسط کارشناس رسمی نقشه برداری انجام شود.

در جانمایی پلاک ثبتی حدود اربعه موجود در سند با حدود اربعه نقشه های ثبتی سنجیده می شود و اصطلاحا همانند پازل حدود اربعه روی نقشه ثبتی چیده می شود و نقشه جانمایی پلاک ثبتی بدست می آید.

 

نمونه سند شش دانگ شاهنشاهی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان

 

در صورتی که نقشه جانمایی شده روی نقشه های ثبتی در مختصات یو تی ام قرار بگیرد این نقشه را نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی مینامیم و طبق مختصات یو تی ام قابل پیاده سازی روی زمین توسط گیرنده های مولتی فرکانس شمیم می باشد.

تعداد کثیری از مردم سند های قدیمی در دست دارند که به عات مجهول المکان بودن این املاک امیدی به تصرف بر این املاک ندارند زیرا تعداد کثیری از این مالکین اطلاعی از نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی ندارند که توسط کارشناس رسمی دادگشتری رشته امور ثبتی تهیه می شود.

توجه داشته باشید همان سند قدیمی در دست شما که از نطر شما بی ارزش است ممکن است پس از تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی ملک در یک موقعیت عالی قرار بگیرد و میلاردها توامان ارزش ملک باشد پس از جانمایی پلاک ثبتی غافل نشوید، در صورتی که ملک شما توسط ارگان ها با عنوان حقوقی و یا توسط افراد با عنوان شخص حقیقی تصرف شده باشد قابل باز پس گیری و رفع متصرف است.

 

نمونه عکس هوایی جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان

 

توجه داشته باشید تا  مکان دقیق ملک توسط نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی معتبر مشخص نشود امکان پیگیری رفع تصرف یا تصرف توسط شما امکان پذیر نیست.توجه داشته باشید تمام سند های قدیمی قابلیت جانمایی پلاک ثبتی را دارند به شرطی که دارای حدود اربعه و پلاک ثبتی باشند.

پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان و پلاک ثبتی 79 کمرد لواسان نیز قابلیت جانمایی دارند این دو پلاک اصلی معروف به معروف به سنگ لشگری پی دو برادران می باشد و مساحت وسیعی را شامل می شود که در لواسان بزرگ-پردیس و کمرد واقع است.

تنوع زمین ها از نظر مساحت در این پلاک مشهود است، بنا بر بررسی های ما سند های موجود است که مساحت 8 هکتاری دارند همچنین سندهایی با قواره 700 متر نیز در این پلاک مشاهده می شود. از نظر کاربری املاک در این منطقه ویلای،باغ، و بافت روستایی در منطقه پردیس و لواسان بزرگ دیده می شود،املاکی هم بر روی ارتفاعات و منابع طبیعی واقع است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۰۰ ، ۰۸:۱۷
شماره تماس کارشناس رادیان نقشه 09194187659

جانمایی پلاک ثبتی 79 کمرد جاجرود -78 کمرد لواسان  سنگ لشگری و پی دوبرادران

جانمایی ملک روی نقشه یک دو هزارم در تهران | تفسیر عکس ماهواره ای و هوایی برای زمین کشاورزی | انجام تحدید حدود ثبتی توسط کارشناس رسمی دادگستری | تعیین موقعیت دقیق ملک با قولنامه یا سند قدیمی | جانمایی پلاک ثبتی برای تشخیص وضعیت دقیق همسایگی | تهیه نقشه جانمایی اراضی ملی روی عکس هوایی | انجام تفسیر عکس های ماهواره ای برای تعیین مرزهای ملک | جانمایی پلاک ثبتی برای املاکی بزرگی که فاقد دیوارکشی اند | جانمایی یو تی ام UTM ملک بر روی عکس های هوایی | نقشه UTM جانمایی | برداشت یو تی ام | نحوه تهیه نقشه یو تی ام | تهیه نقشه یو تی ام ملک مادر | هزینه تهیه نقشه UTM یو تی ام | تهیه نقشه یو تی ام عرصه و اعیان | نقشه یو تی ام عرصه ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری | تهیه نقشه یو تی ام برای اداره ثبت | تهیه نقشه یو تی ام برای حل اختلافات ملکی | نقشه یو تی ام برای جواز ساخت ملک | تهیه نقشه یو تی ام از ساختمان در تهران

 

نمونه نقشه یو تی ام پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی 79 کمرد و 78 کمرد لواسان که معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران است چه کاربردی دارد؟

در ابتدا بیان میکنیم که توسط نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی شما از مکان قرار گیری ملک خود اگاه می شود یا به زبان ساده آدرس ملک گمشده پیدا می گردد.

گام بعد از تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی بررسی سابقه احیا مبک است که آیا در ملک کشت و زرع صورت گرفته است یا خیر.

تهیه عکس هوایی و تفسیر عکس هوایی زمین های سنگ لشگری نیز توسط تیم نقشه برداری ما میسر است.

سند های قدیمی به اصطلاح حدی به حدی می باشند و تشخصی مکان این املاک بدون جانمایی پلاک ثبتی تقریبا غیر ممکن است.

 

نمونه سند شش دانگ شاهنشاهی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

پس از سفارش جانمایی پلاک ثبتی توسط مالکین در گام اول سابقه ثبتی ملک بررسی می شود و در صورت موجود بودن نقشه ثبتی کار جانمایی پلاک ثبتی استارت می خورد. پکیجی که تحت عنوان جانمایی پلاک ثبتی از تیم کارشناسی ما دریافت میکند نقشه یو تی ام حدود اربعه ملک شماست که روی نقشه هوایی جانمایی شده.

در پس زمینه این نقشه عکس هوایی منطقه نیز درج می شود که دید بصری کافی جهت تشخیص حدود اربعه ملک توسط مالک مقدور باشد

جهت مشخص نمودن اوضاع سند های قدیمی یا شاهنشاهی در ابتدای امر میبایست نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی تهیه شود تا پس از آن با تشکیل پرونده در اداره ثبت اقدام به دریافت سند تک برگ نمود.

 

نمونه عکس هوایی جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

در کل جانمایی پلاک ثبتی یعنی مشخص شود سند در دست مالک در چه منطقه و موقعیتی قرار دارد و تین موقعیت می بایست روی نقشه هوایی نیز مشخص گردد.پس از جانمایی پلاک ثبتی که با استناد به حدود اربعه نقشه های ثبتی و سند تهیه می شود این نقشه قابلیت پیاده سازی روی زمین را نیز دارد که مالک از حدود فیزیکی ملک خود در محل نیز آگاه شود.

جانمایی پلاک ثبتی بر مبنای حدود اربعه نقشه های ثبتی و پلاک ثبتی اصلی و فرعی شماره قطعه ملک و شماره مفروزی ملک روی نقشه های ثبتی قدیمی جانمایی می شود.

بسیاری از سندهای قدیمی شاهنشاهی متعلق به ملک هایی می باشند که مالک اصلی یا در قید حیات نمیباشد یا ملک را واگذار کرده است در این صورت مالک فعلی اطلاعی از محل دقیق ملک ندارد و جای ملک مجهول است زیرا سند های قدیمی صرفا دارای حدود اربعه و پلاک ثبتی می باشند.

تخصص ما در امور ثبتی و تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی می باشد و تا کنون تعداد کثیری سند در این محدوده را جانمایی کرده ایم نمونه سند ها در پست ها درج گردیده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۰۰ ، ۰۸:۱۵
شماره تماس کارشناس رادیان نقشه 09194187659

مشخص کردن  مکان ملک در سنگ لشگری روی زمین | جانمایی پلاک ثبتی سنگ لشگری

تفسیر عکس های ماهواره ای و هوایی املاک | انجام جانمایی پلاک ثبتی توسط کارشناس رسمی دادگستری | جانمایی ملک روی نقشه یک دو هزارم توسط کارشناس رسمی | تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای برای تعیین وجود بنا | جانمایی پلاک ثبتی برای زمین های کشاورزی | انجام جانمایی پلاک ثبتی برای املاک گمشده | تهیه گواهی تایید موقعیت پلاک ثبتی سند | تعیین محل دقیق ملک با تهیه نقشه یو تی ام | جانمایی پلاک ثبتی و تعیین آدرس سند | جانمایی پلاک ثبتی برای حل دعاوی | تهیه نقشه utm | دریافت نقشه یو تی ام | نقشه utm زمین زراعی | نحوه گرفتن نقشه utm | نمونه نقشه utm | نقشه کشی یو تی ام | نقشه کش یو تی ام | گرفتن نقشه یو تی ام | نقشه یو تی ام ملک | یو تی ام | یو تی ام زدن زمین | هزینه یو تی ام | قیمت یو تی ام

 

بسیاری از مالکین و یا وراث مالک اصلی پلاک های ثبتی سنگ لشگری، ازنظر مالی امکان تامین هزینه تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی را ندارند. راهکار گروه کارشناسی ما تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی بدون مهر کارشناس رسمی میباشد، زیرا تعداد کثیری از این املاک در اراضی ملی و منابع طبیعی واقع شده اند.

 

نمونه نقشه یو تی ام پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

پس از جانمایی ملک در صورت رضایت مالک و پرداخت تعرفه امکان ممهور نمودن نقشه نیز میسر است اما با هزینه بسیار بالا.

راهکار ما جهت جانمایی پلاک ثبتی در کمرد لواسان با هزینه ای بسیار پایین، تعیین موقعیت دقیق زمین بر اساس اطلاعات سند شش دانگ شاهنشاهی که نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی نیز تهیه می گردد و تحویل مالک می شود. مالک می تواند ملک را بازدید کند و با در دست داشتن نقشه جانمایی پلاک ثبتی تحقیقات کامل انجام دهد، اما نقشه را ممهور نمی کنیم.

 

نمونه سند شش دانگ شاهنشاهی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

در ادامه کار در صورتی که ملک در اراضی ملکی و منابع طبیعی واقع نشود نقشه را بنا به درخواست متقاضی مهر و امضا میکنیم. این سبک کار به نفع مالک است، زیرا کار تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی را با دقت بالا به اتمام می رسانیم و نقشه جانمایی سند را تحویل می دهیم.

هدف گروه کارشناسی ما این است که همه سندهای مجهول از پلاکهای ثبتی 78 و 79 سنگ لشگری و پی دو برادران بنا بر توان مالی برای برداشتن قدم اول را داشته باشد. در صورتی که ملک در جای مطلوبی(مستثنیات) واقع شده باشد پس از پرداخت هزینه کامل نقشه را برای شما ممهور میکنیم.

 

نمونه محل جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

تنوع زمین ها از نظر مساحت در این پلاک مشهود است، بنا بر بررسی های ما سند های موجود است که مساحت 8 هکتاری دارند همچنین سندهایی با قواره 700 متر نیز در این پلاک مشاهده می شود. از نظر کاربری املاک در این منطقه ویلای،باغ، و بافت روستایی در منطقه پردیس و لواسان بزرگ دیده می شود،املاکی هم بر روی ارتفاعات و منابع طبیعی واقع است.

برخی از زمین های این پلاک تصرف شده است و با کاربری های مختلف در جال بهره برداری میباشد به عنوان نمونه تعدادی از پلاک های فرعی دو پلاک 78 در فاز 11 و فاز 5 پردیس واقع شده. قرار گیری مکان جغرافیایی ملک بستگی به پلاک فرعی و مفروزی دارد که زمین در کجای پلاک ثبتی 78 یا 79 اصلی کمرد قرار بگیرد.

 

نمونه عکس هوایی جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

با توجه به اینکه پلاک 78 اصلی از پایین پردیس شروع می شود و تا بالای لواسان بزرگ کشیده می شود، بسته به اینکه زمین شما در کدام قسمت این پلاک ثبتی واقع شده است، مشخص می شود که آیا باید به اداره ثبت پردیس مراجعه کنید و یا اداره ثبت لواسان بزرگ.

توجه داشته باشید در هر صورت تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی جهت مشخص کردن مکان ملک ضروری است زیرا در صورتی که ملک دارای سابقه احیا باشد یا در آن ساخت و سازی صورت گرفته باشد قابلیت زنده کردن را دارد.

با توجه به بالا رفتن قیمت املاک و مساحت های بالا در سنگ لشگری زنده نمودن این اسناد توسط جانمایی پلاک ثبتی ارزشمند است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۰۰ ، ۰۸:۱۲
شماره تماس کارشناس رادیان نقشه 09194187659
دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۱۰ ق.ظ

جانمایی پلاک ثبتی 78 | جانمایی پلاک ثبتی 79

مشخص کردن  مکان ملک در سنگ لشگری روی زمین | جانمایی پلاک ثبتی سنگ لشگری

تفسیر عکس های ماهواره ای و هوایی املاک | انجام جانمایی پلاک ثبتی توسط کارشناس رسمی دادگستری | جانمایی ملک روی نقشه یک دو هزارم توسط کارشناس رسمی | تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای برای تعیین وجود بنا | جانمایی پلاک ثبتی برای زمین های کشاورزی | انجام جانمایی پلاک ثبتی برای املاک گمشده | تهیه گواهی تایید موقعیت پلاک ثبتی سند | تعیین محل دقیق ملک با تهیه نقشه یو تی ام | جانمایی پلاک ثبتی و تعیین آدرس سند | جانمایی پلاک ثبتی برای حل دعاوی | تهیه نقشه utm | دریافت نقشه یو تی ام | نقشه utm زمین زراعی | نحوه گرفتن نقشه utm | نمونه نقشه utm | نقشه کشی یو تی ام | نقشه کش یو تی ام | گرفتن نقشه یو تی ام | نقشه یو تی ام ملک | یو تی ام | یو تی ام زدن زمین | هزینه یو تی ام | قیمت یو تی ام

 

بسیاری از مالکین و یا وراث مالک اصلی پلاک های ثبتی سنگ لشگری، ازنظر مالی امکان تامین هزینه تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی را ندارند. راهکار گروه کارشناسی ما تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی بدون مهر کارشناس رسمی میباشد، زیرا تعداد کثیری از این املاک در اراضی ملی و منابع طبیعی واقع شده اند.

 

نمونه نقشه یو تی ام پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

پس از جانمایی ملک در صورت رضایت مالک و پرداخت تعرفه امکان ممهور نمودن نقشه نیز میسر است اما با هزینه بسیار بالا.

راهکار ما جهت جانمایی پلاک ثبتی در کمرد لواسان با هزینه ای بسیار پایین، تعیین موقعیت دقیق زمین بر اساس اطلاعات سند شش دانگ شاهنشاهی که نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی نیز تهیه می گردد و تحویل مالک می شود. مالک می تواند ملک را بازدید کند و با در دست داشتن نقشه جانمایی پلاک ثبتی تحقیقات کامل انجام دهد، اما نقشه را ممهور نمی کنیم.

 

نمونه سند شش دانگ شاهنشاهی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

در ادامه کار در صورتی که ملک در اراضی ملکی و منابع طبیعی واقع نشود نقشه را بنا به درخواست متقاضی مهر و امضا میکنیم. این سبک کار به نفع مالک است، زیرا کار تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی را با دقت بالا به اتمام می رسانیم و نقشه جانمایی سند را تحویل می دهیم.

هدف گروه کارشناسی ما این است که همه سندهای مجهول از پلاکهای ثبتی 78 و 79 سنگ لشگری و پی دو برادران بنا بر توان مالی برای برداشتن قدم اول را داشته باشد. در صورتی که ملک در جای مطلوبی(مستثنیات) واقع شده باشد پس از پرداخت هزینه کامل نقشه را برای شما ممهور میکنیم.

 

نمونه محل جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

تنوع زمین ها از نظر مساحت در این پلاک مشهود است، بنا بر بررسی های ما سند های موجود است که مساحت 8 هکتاری دارند همچنین سندهایی با قواره 700 متر نیز در این پلاک مشاهده می شود. از نظر کاربری املاک در این منطقه ویلای،باغ، و بافت روستایی در منطقه پردیس و لواسان بزرگ دیده می شود،املاکی هم بر روی ارتفاعات و منابع طبیعی واقع است.

برخی از زمین های این پلاک تصرف شده است و با کاربری های مختلف در جال بهره برداری میباشد به عنوان نمونه تعدادی از پلاک های فرعی دو پلاک 78 در فاز 11 و فاز 5 پردیس واقع شده. قرار گیری مکان جغرافیایی ملک بستگی به پلاک فرعی و مفروزی دارد که زمین در کجای پلاک ثبتی 78 یا 79 اصلی کمرد قرار بگیرد.

 

نمونه عکس هوایی جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

با توجه به اینکه پلاک 78 اصلی از پایین پردیس شروع می شود و تا بالای لواسان بزرگ کشیده می شود، بسته به اینکه زمین شما در کدام قسمت این پلاک ثبتی واقع شده است، مشخص می شود که آیا باید به اداره ثبت پردیس مراجعه کنید و یا اداره ثبت لواسان بزرگ.

توجه داشته باشید در هر صورت تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک جهت مشخص کردن مکان ملک ضروری است زیرا در صورتی که ملک دارای سابقه احیا باشد یا در آن ساخت و سازی صورت گرفته باشد قابلیت زنده کردن را دارد.

با توجه به بالا رفتن قیمت املاک و مساحت های بالا در سنگ لشگری زنده نمودن این اسناد توسط جانمایی پلاک ثبتی ارزشمند است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۰۰ ، ۰۸:۱۰
شماره تماس کارشناس رادیان نقشه 09194187659

تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی 78 و 79 اصلی سنگ لشگری و پی دو برادران

جانمایی پلاک ثبتی برای دریافت سند | تصحیح سند توسط کارشناس رسمی امور ثبتی | تهیه نقشه برای جانمایی پلاک ثبتی با فرمت و دقت استاندارد | جانمایی اراضی ملی روی نقشه یو تی ام | بررسی وضعیت پلاک ثبتی در معامله های ملکی | تهیه نقشه جانمایی اراضی ملی بر روی نقشه UTM | تبدیل نقشه ثبتی به نقشه UTM توسط کارشناس رسمی | انجام تعیین موقعیت دقیق ملک با قولنامه یا سند قدیمی | تبدیل سند قولنامه ای به سند تک برگ در استان تهران | جانمایی اسناد قدیمی روی زمین | نقشه یو تی ام ماده 147 | نمونه نقشه یو تی ام | نحوه تهیه نقشه یو تی ام | نحوه ترسیم نقشه یو تی ام | نمونه نقشه های یو تی ام | نقشه هوایی یو تی ام | نقشه های یو تی ام | نقشه ی یو تی ام | قیمت تهیه نقشه یو تی ام | کاربرد نقشه یو تی ام | نقشه یو تی ام

تهیه نقشه یو تی ام پلاک ثبتی 78 و 79 سنگ لشگری می بایست توسط تیم کارشناسی معتبر انجام گردد که سابقه کار بر روی این پلاک را داشته باشد.

توجه داشته باشید تیم کارشناسی ما تا کنون ده ها سند را در محدوده سنگ لشگری جانمایی نموده است.جانمایی پلاک ثبتی در منطقه پی دوبرادران بر مبنای نقشه های ثبتی دهه 40 صورت میگیرد.

 

نمونه نقشه یو تی ام پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

نقشه یو تی ام جانمایی زمینهای پلاک ثبتی 78 اصلی سنگ لشگری و پی دوبرادران اصلی ترین مدرک بعد از سند شش دانگ شماست با زبان ساده بیان کنیم این نقشه دقیقا نقش لوکیشن ملک شما را بازی میکند.

پلاک های 78 و 79 اصلی سنگ لشگری و پی دو برادران یکی از چندین پلاک های ثبتی مشکل دار در استان تهران می باشد. این دو پلاک ثبتی مساحت بسیار بزرگی را از منطقه کمرد تا لواسان،پردیس، و کمرد را در شامل می شود.

 

نمونه سند شش دانگ شاهنشاهی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

در این دو پلاک ثبتی چن صد سند رسمی قدیمی شاهنشاهی صادر شده است، اما پس از گذشت 50 سال از صدور این سندها، هنوز مالکین یا ورثه آنها پیگیر اطلاع از محل ملک خود می باشند که از مکان زمین خود اطلاعی در دست ندارند.

مالکین سندهای پلاک 78 و 79 سنگ لشگری، که معمولا ورثه مالکین اصلی هستند این مژده را برای شما داریم، توجه داشته باشید این سندها کماکان معتبر هستند و قابل پیگیری و جانمایی پلاک ثبتی.

 

نمونه محل جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

 جانمایی پلاک ثبتی مدرکی است که موقعیت دقیق زمین را بر اساس پلاک ثبتی مندرج در سند نشان می دهد. اگر نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی ممهور به مهر نقشه بردار کارشناس رسمی دادگستری-امور ثبتی شود تبدیل به یک سند رسمی می شود که قابل ارائه به تمام سازمانها و حتی دادگاه دعاوی ملکی است.

 نقشه جانمایی سند دارای بار حقوقی فراوانی است به همین دلیل هزینه  نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی بالاتر از سایر خدمات نقشه برداری است و از نظر زمانی نیز پروسه ای زمانبر از سایر عملیات های نقشه برداری است.

پروسه جانمایی پلاک ثبتی و مخصوصا پلاک های ثبتی سنگ لشگری و پی دو برادران یک پروسه پیچیده و زمان بر است و با تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود که توسط گیرنده شمیم برداشت می شود بسیار متفاوت است. تقریبا دو هفته کاری زمان مورد نیاز است جهت بررسی اطلاعات ثبتی در بین انبوه اطلاعات در بانک اطلاعات ثبتی.

 

نمونه عکس هوایی جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

طی یک عملیات فنی و کارتوگرافی و ژئورفرنس کردن نقشه های ثبتی به سیستم مختصات یو تی ام منتقل می شود و بنابر این هر ملک  مختصات منحصر به فرد خود را میگیرد.

توجه داشته باشید جهت جانمایی پلاک ثبتی سنگ لشگری عملیات کارتوگرافی پیچیده ای انجام می شود که منجر به تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی ملک شما میگردد.

انجام امور ثبتی جانمایی پلاک ثبتی صرفا در تخصص کارشناس رسمی دادگستری می باشد که دسترسی به نقشه های ثبتی سنگ لشگری و پی دوبرادران را داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۰۰ ، ۰۸:۰۸
شماره تماس کارشناس رادیان نقشه 09194187659
چهارشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۰۰ ق.ظ

نقشه برداری پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان | رادیان نقشه

نقشه برداری پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان | نقشه برداری پلاک ثبتی 79 کمرد جاجرود

 نقشه برداری پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان | نقشه برداری پلاک ثبتی 79 کمرد جاجرود جهت تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی صورت میگیرد.

نقشه جانمایی پلاک ثبتی حکم سند جدید برای ملک یا زمین را دارد که جهت هرگونه معامله و یا فعالیت عمرانی اعم از ساخت و ساز، تغییر کاربری و .. به عنوان مبنا قابل استناد و استفاده می باشد(در صورتی که ملک ملی و یا منابع طبیعی نباشد).

 

نمونه نقشه یو تی ام پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

جانمایی پلاک ثبتی که همان تعیین موقعیت دقیق ملک بر اساس سندهای قدیمی دفترچه ای است، بالاترین تعرفه را در لیست کارهای تخصصی کارشناس رسمی دادگستری رشته امور ثبتی دارد. در صورتی که متقاضی نیاز به نقشه جانمایی پلاک ثبتی برای اقدام اداری یا قضایی نداشته باشد بلکه صرفا اطلاع از محل ملک را در دستور کار داشته باشد، جانمایی ملک با قیمت پایین تر انجام می شود.

 

نمونه سند شش دانگ شاهنشاهی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

پایین بودن هزینه جانمایی بدون مهر جهت رفاه حال مالکانی انجام می شود که از لحاظ مالی توان پرداخت هزینه نقشه جانمایی با مهر کارشناس رسمی را ندارند زیرا هزینه نقشه با مهر بسیار بالاتر از تعرفه نقشه بدون مهر می باشد و صرفا اطلاع از محل ملک را در دستور کار دارند. توجه داشته باشید نقشه جانمایی پلاک ثبتی ممهور دارای بار حقوقی بسیار بالایی می باشد و این امر هزینه بسیار بالاتر از تهیه یک نقشه یو تی ام ساده را در بر خواهد گرفت.

هدف مجموعه کارشناسی ما تعیین تکلیف سندهای قدیمی شاهنشاهی قبل از باطل شدن انهاست که توسط مالکین واقعی پیگیری می شوند تا مورد سواستفاده سوداگران بازار املاک به جهت بی اطلاعی مالکین و ورثه آنها نباشیم.

 

نمونه محل جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی چه ویژگی باید داشته باشد؟

در مورد زمین های سنگ لشگری برای اینکه دید بصری بهتری از چگونگی وضعیت ملک ایجاد شود، کارشناس عکس هوایی منطقه را به بک گراند نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی  قرار می دهد

پس از انجام عملیات فوق سند قدیمی شاهنشاهی ملک بر اساس پلاک ثبتی، تبدیل به نقشه گویا و مهندسی در سیستم مختصات یو تی ام می شود.

در این نقشه مکان دقیق ملک بر روی زمین با حد و مرز دقیق و مساحت دقیق توسط کارشناس رسمی امور ثبتی ترسیم گردیده است و همچنین مالک موقعیت ملک خود را بر روی زمین جهت بازدید کارشناس اداره ثبت مشخص(چهار میخ) می کند.

 

نمونه عکس هوایی جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

قابل توجه مالکان پلاک های 78 و  79 کمرد معروف به سنگ لشگری و پی دوبرادران:

توجه داشته باشید نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی تنها مدرک معتبری است که مکان ملک شما طبق سند را روی زمین مشخص میکند و در واقع نقش شناسه جغرافیایی ملک شما را دارد.

توجه داشته باشید سند های قدیمی صرفا دارای حدود اربعه حدی به حدی میباشند و بدون نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی نمی توان جای آن اسناد را مشخص کرد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۰۰ ، ۰۸:۰۰
شماره تماس کارشناس رادیان نقشه 09194187659

نقشه یو تی ام جانمایی سند سنگ لشگری و پی دو برادران

جانمایی پلاک ثبتی به چه معنا می باشد؟

جانمایی پلاک ثبتی از دو واژه جانمایی و پلاک ثبتی تشکیل شده هر کدام از این واژه ها را جداگلنه تشریح میکنیم.

در کل جانمایی به زبان ساده یعنی قرار دادن هر چیزی در جای خودش که در اینجا مقصود ما قرار دادن پلاک ثبتی در جای خودش می باشد.

 

نمونه نقشه یو تی ام پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

جانمایی پلاک ثبتی یعنی تعیین موقعیت ملک از توسط پلاک ثبتی مندرج در سند که این امر در حیطه تخصص نقشه برداری است و از نظر فنی در حیطه صلاحیت کارشناسان رسمی امور ثبتی است. پس از انجام پروسه جانمایی پلاک ثبتی نقشه ای با فرمت و دقت استاندارد است تهیه می شود که آن را نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی می نامیم.

پلاک ثبتی چیست؟

توسط پلاک ثبتی جهت شناسایی املاک و اراضی همانند پلاک منزل، ابتدا محل وقوع (قرارگیری) آن‌ها را ارزیابی می شود. به همین دلیل، اراضی را تقسیم و طبقه‌بندی می کنند. این تقسیم‌بندی از استان‌ها شروع می‌شود و طبق آن اراضی به واحدهای کوچکتر و قابل شناسایی تفکیک و تقسیم می‌شوند. هر کدام از این واحدها یک بخش(بخش 11 تهران) نامیده می‌شود.

نمونه سند شش دانگ شاهنشاهی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

هر بخش ثبتی به قطعات کوچکتری تقسیم می‌شود که به هر کدام از این قطعات به اصطلاح قطعۀ اصلی می‌گویند. یک شماره یا کد شناسایی برای هر کدام از این قطعات اصلی در نظر گرفته می‌شود که به آن شمارۀ پلاک اصلی گفته می‌شود.قطعات اصلی هم به قطعات فرعی و کوچکتر تقسیم می‌شوند. از آن‌جا که قطعات اخیر مانند فرزندی در دل قطعۀ اصلی ایجاد می‌شوند، قطعۀ اصلی را قطعۀ مادر هم می‌نامند.

 

شمارۀ پلاک ثبتی اصلی برای قطعۀ مادر صادر می‌شود. پس از آن، هر بخش کوچکتری که از قطعۀ اصلی جدا شود یک شمارۀ پلاک فرعی هم خواهد داشت.

به این ترتیب مشخص می‌شود یک زمین مربوط به کدام قطعۀ مادر است و کدام بخش از آن را به خود اختصاص داده است.

ممکن است حین بررسی پلاک یک ملک، با کلمات «مفروز» و «مجزی شده» برخورد کنید. کلمه مفروز (به معنای جدا کردن چیزی از چیز دیگر) مشتق شده است و معنی آن «جدا کرده شده» است.کلمۀ مجزی هم به معنای جزء‌جزء شده است.

هنگامی که قطعات فرعی به قطعات فرعی کوچکتر از خود تفکیک و تقسیم می شوند، به آن قطعات فرعی و کوچکتر به اصطلاح «مفروز و مجزی شده از قطعه فرعی شماره…….از اصلی مذکور» گفته می‌شود.

 

نمونه عکس هوایی جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

 شرط انجام جانمایی پلاک ثبتی سنگ لشگری دسترسی به بانک اطلاعات ثبتی منطقه کمرد لواسان است زیرا اداره ثبت پردیس یا لواسان همکاری لازم را جهت در اختیار گذاشتن نقشه ثبتی به کار نمیگیرند و این عملیات به کارشناسان رسمی دادگستری رشته امور ثبتی برون سپاری می شود، زیرا جستجو جهت تهیه نقشه ثبتی در بین حجم انبوه پرونده ها در بایگانی اداره ثبت بسیار زمان بر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۰۰ ، ۰۸:۰۰
شماره تماس کارشناس رادیان نقشه 09194187659

تعیین تکلیف پلاک ثبتی اصلی 78 کمرد لواسان | تعیین تکلیف پلاک ثبتی اصلی 79 کمرد جاجرود

تعیین تکلیف پلاک ثبتی اصلی 78 کمرد | تعیین تکلیف پلاک ثبتی اصلی 78 کمرد به منظوز مشخص کردن وضعیت سند های شاهنشاهی که مکان آنها مجهول است انجام می شود.

جهت تهیه نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی سنگ لشگری تیم کارشناسی ما از نقشه ثبتی دهه 40 استفاده میکند.

 

نمونه نقشه یو تی ام پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

پس از جانمایی سند دارای حدود اربعه روی نقشه ثبتی مکان ملک مشخص میگردد همچنین نقشه یو تی ام جانمایی ملک در سیستم مختصات یو تی ام نیز تهیه میگردد.

نقشه یو تی ام جانمایی پلاک ثبتی تهیه شده روی نقشه 25000/1 منطقه و عکس هوایی نیز جانمایی میگردد و تحویل مالک میشود همچنین در صورت درخواست مالک امکان پیاده سازی چهار میخ زمین توسط گیرنده مولتی فرکانس شمیم توسط تیم کارشناسی ما میسر می باشد.

 

نمونه سند شش دانگ شاهنشاهی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

جانمایی پلاک ثبتی و تهیه نقشه یو تی ام جانمایی تنها راه تعیین تکلیف وضعیت و مکان قرار گیری املاک مجهول می باشد.

جانمایی پلاک ثبتی برای املاک دارای سند سند قدیمی قبل انقلاب مقدور است؟

پاسخ به این سوال بله می باشد مالکان محترم توجه داشته باشید در صورت  در دست داشتن سند قدیمی دارای حدود اربعه و پلاک ثبتی توسط پروسه ای تحت عنوان جانمایی پلاک ثبتی می توان مکان ملک را روی نقشه یو تی ام مشخص نمود.

 

نمونه محل جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

در صورتی که سالها زمین رها شده باشد و توسط ارگان های دولتی  و یا اشخاص تصرف شده باشد، قابل قابل بازپس گیری می باشد توجه داشته باشید مرجع رسیدگی شورای حل اختلاف و دادگشتری در محل وقوع ملک می باشد.

توجه داشته باشید گام اول برای مالکینی که سند این گونه املاک را در دست دارند جانمایی پلاک ثبتی است، طیق توضحیاتی رائه شده در اول مقاله پلاکهای سنگ لشگری شماره 78-79 نیز این شرایط را دارند

پلاک های سنگ لشگری(پی دو برادران) شامل مناطق مسکونی با بناهای ویلایی، و باغات می باشد، همچنین این منطقه شامل کوه های مرتفع با ارتفاع بالای 2000 متر است، همچنین شامل زمینهایی که در تصرف منابع طبیعی و شرکت عمران و شهرسازی پردیسش است و به نوعی جزو اراضی ملی و منابع طبیعی می باشد.

 

نمونه عکس هوایی جانمایی پلاک ثبتی 78 کمرد لواسان – 79 کمرد جاجرود معروف به سنگ لشگری و پی دو برادران

با توجه به کاربری های مختلف زمین های پلاک ثبتی 78-79 کمرد تنها در صورت جانمایی پلاک ثبتی میتوان وضعیت زمین را مشخص کرد. مالکینی که از این پلاکهای ثبتی سند رسمی منگوله دار دارد معتبر به صورت اصل سند در دست دارند می توانند پس از تهیه نقشه جانمایی پلاک ثبتی ملک، جهت پیگیری قانونی تصرف املاک خود اقدام کنند.

مادامی که که جای دقیق ملک مشخص نشده باشد نمی توان وضعیت ملک از لحاظ داشتن متصرف یا قابل بهره برداری بودن را مشخص کرد نمود. بنابراین قدم اول در تعیین تکلیف سندهای شاهنشاهی، تعیین موقعیت دقیق ملک است چراکه هم مالک و هم مراجع زیربط مانند اداره ثبت قبل از هر اقدامی نیاز دارند بدانند جای دقیق ملک کجاست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۰۰ ، ۰۸:۰۰
شماره تماس کارشناس رادیان نقشه 09194187659